Trött:/

Idag var en sån dag man ville göra jättemycket saker, och det känns som om man har gjort det, men egentligen har man inte gjort något alls^^

På väg till skolan hämtade jag upp Amanda och körde henne på moppen;) Det ska jag nog göra imorn med, men då behöver vi inte vara på Låka förrän vi 9. Blir nog en jättekul dag med alla fina vänner, och vi hoppas på ett superfint väder<3 Volleyboll, bad, sola mm, kan det bli bättre?

I skolan städade vi ur skåpen och lämnade tillbaka nycklarna. Alla var tvungna att sitta i gympasalen och glo på en volleybollmatch som lärarna vinner.__. Tyvärr var vi dumma nog att gå dit, men efter andra setet rymde vi hihihi:) Några människor hade matkrig, och sen när vi kom in i matsalen stod det massa lärare där inne och vaktade:P Sedan så fick typ 10 personer bygga scenen, trots att hela EF skulle hjälpa till??! Vi slutade i vilket fall klockan 12:)

Jag skjutsade Amanda hem, sen kom vi på att vi ville ha glass så vi åkte ner till affären och köpte det. Jag fick en snilleblixt och sa: Kom igen vi åker till Kållekärr!! Så det gjorde vi, köpte godis oxå haha;) På väge hem jagade vi en annan moppe och sen körde vi runt och stilade vid skolan B-) Slutligen så körde jag hem henne och åkte själv till stallet. Efter att ha fixat lite i stallet så drog jag ut och körde moppe igen... Och ringde Ella och frågade vad hon gjorde och sen åkte jag hem till hennes pappa och så satt vi och prata någon timme<3 Nu har vi i alla fall bestämt vad som ska göras på skolavslutningskvällen:D Det kommer bli sjukt kul:)

Haha och i stallet förut så försökte jag trimma moppen lite, men jag kan ingenting om motorer så det gick inte så himla bra^^ Men jag fick den att köra själv utan att man behövde gasa, och öka själv, och att man inte kunde bromsa enbart med bakbromsen:) Jag är sååå duktig;)

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde faktiskt inte du tänkte så mycket som du skriver här, kul :)

2010-06-14 @ 22:40:42
URL: http://gustavsoon.blogg.se/
Postat av: sofia

haha hur menar du nu?;)<3

2010-06-17 @ 16:52:04
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0