Till middag blev det makaroner med ost och...

Till middag blev det makaroner med ost och smör XD Palla inget annat haha. Och förut så var det första gången jag körde moppe i regn, det gick alldeles jättebra. Idag red jag bara romario, han fick gå ett konditionspass ute. Var ju sjuk i morse och vet inte riktigt hur jag mår nu, huvudet känns som sirap typ men det kan ju bero på vädret? Skulle visst åska och så inatt, usch då fick hästarna stå inne. Jag är fortfarande väldigt nöjd med min farligt snygga brunbränna från i lördags:D Imorn är jag ledig från jobbet och så ska jag till Marina och rida på kvällen, Elsa kanske kommer till mig och rider imorn:-) Funderar lite på hur hästarna ska ridas imorn, Romario kan ju gå dressyr, Jorieke med. Och Shirley kan ta långpromenad och klättring:D Så duktig jag är på planering haha^^ Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0