The Last Night Of Freedom

Aa, så är det. Lisa åker om 7 timmar, mamma och Clara kommer hem om typ 24 timmar. Den här veckan ensam hemma med Lisa har varit helt sjukt kul och har gått alldeles för fort......

Idag har jag gjort massa saker haha;) Jag vaknade lite sent, typ vid halv nio, för min mobil har ingen lust att väcka mig på morgonen.... Så då blidde jag tyvärr tvungen att ta moppen till stället för att ge hästarna frukost och släppa ut dom;D Sedan blev det frukost- min ovanligt trevliga storasyster bakade scones. Efter ett tag drog jag till stallet igen, denna gången på cykel, för att röra lite på mig^^ Moppe är verkligen hur kul som helst B-) Jag red bara Shirley idag, vi konditionstränade lite i värmen. När jag kom hem igen så stack jag och Lisa ut på en tur med moppen, skulle egentligen bara köra runtlita på fotbollsplan, och det gjorde vi, första gången jag skjutsa någon:D Men sen kom Lisa på att vi behövde handla, och frågade om jag hade lust att åka till Almö, så det gjorde vi:) Jag gasade fullt i backen upp till gräddhyllan, moppen gick i 25^^ Sen väl uppe på gräddhyllan körde vi lite vilse (för Lisa var guide...), och så lyckades jag köra in i en sån där stoppgrej, för hon lura in mig i en gränd där man inte kunde köra..... Efter det körde ja dit jag tyckte verkade bra, och då kom vi förstås rätt direkt....:) På vägen hem bestämde jag att vi inte skulle köra småvägar, utan vi tog 160an;D Man blev väldigt hungrig av att fjanta runt på byggden så vi åt resten av sconesen från imorse och värmde Lisas asHETA musselsoppa från Mors dag;) Jag var väldans duktig och klippte gräset, fastän Lisa skulle göra det. Vi har ju inget varmvatten just nu, så jag var en hjälte och duschade i isvatten:D

Efter allt detta så tog jag moppen till LINNbabe<3 Vi satt på en sten utanför ALMÖ och bara pratade, åt glass, chips mm. Du betyder SÅ mycket för mig!!!!! När jag skulle köra hem tävlade jag med Linns mammas bil uppför en backe, jag vann OFC, men det kan vero på att jag tog ett litet försprång hihi^^ På vägen hem tog jag in lilla älsklingen Romario och kvällsfodrade hästarna:)

Väl hemma så hjälpte jag Lisa att kratta gräs i trädgården:P När vi var klara med det så stack vi ut och spran:o:o Min idé btw....;) Sedan så fick jag diska:/ Men Lisa bakade frukostbullar till imorgon så det är okej:D

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0