Sweet Sixteen<3

Om ungefär en timma är man sweet sixteen:o Kan inte fatta att tiden gått så fort? Det känns som det var igår vi spelade fotboll på Hjältebys skolgård, och inget ont i världen kunde nå oss. Gjorde vi något annat än lekte? Var världen en bättre plats då, eller är det vi som har ändrats?

Imorn blir det jobb, på självaste födelsedagen:o Haha men sedan blir det tårta och presenter:D Inte så många kanske eftersom jag redan fått moppen hihi, och Lisas present som var en bikini:) Något som jag skäms jättemycket för är att i år så har ingen firat Romarios födelsedag:( Han fyller år den 12e juni, och är lika många år som jag. Funderar på hur jag ska gottgöra älskelingen<3

Aja hoppas att det blir en fin och rolig dag imorn med soligt väder så jag kan steeka med min nya sololja:) Det är ändå konstigt att jag har såpass mycket läsare som jag faktiskt har, för ibland bara försvinner jag haha^^ Men det är tur för er att ni läser, för jag har tänkt ut massa kul åsiktsinlägg och tips som jag ska skriva:D

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0