Solen tittar fram?

Jag hade ju tänkt rida precis efter jobbet, men det blev fint väder så jag pallade inte, får ta och rida ikväll istället. Nu ska jag ta mig lite saft och tårta:) Ska nog gå ut och steka i solen om en stund med. Man får ju passa på när det är fint haha.

Lille katten är hemma hos mig, och bästaste Romario går i trädgården och äter gräs<3 Sedan när jag har stekt färdigt så tar jag nog moppen till stallet, och så springer jag hem, och sen rider jag dit på Romario. Smart va?:)

För en gångs skull åt inte jag och Amanda på jobbet, istället snodde vi en moppehjälm och såtog vi min moppe till Almö Livs, där köpte vi Pucko, bröd och självklart choklad hehehe. När vi skulle köra därifrån höll vi på att köra på en bil, en bil höll på att köra på oss, och sedan vingla Amanda till så vi höll på att köra ner en tant^^ När jag gasade som faan och hoppade på guppen satt hon och skrek och var livrädd där bak, men brydde jag mig om det?? NEJ såklart HAHAHA XD

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0