Snäll jag är?:)




Aa visst är jag snäll:) Körde och hämtade Clara med koppen när hon kom från träningen, och sedan gjorde jag våfflor och poppade popcorn åt henne. Idag har jag inte gjort annat än tjockat mig så det var ju inte direkt välbehövligt att trycka in massa popcorn me... Jag ville ut och springa förut idag, och jag tänkte ta en promenad, men jag orkade verkligen inte:/

Är jag den enda som låter sin 12 år gamla(okej hon fyller 13 i höst) köra sin moppe? Haha det känns inte vidare smart egentligen, men det är kul:)

Jag veeeet inte vad jag ska göra med hårret, tror den här färgen skulle bli jättebra, men jag vet inte om jag vågar färga, hur är det med bra toningar egentligen? Den här kommer från märket MOOD och färgen heter mockabrun 18, en brun nyans med gyllenbruna toner.




Aaja nu blir det sängen snart, ska upp och jobba klockan 8 imorn, morgonstund har guld i mund eller??? Och innan jobbet ska jag rida hem Romario så han får beta i trädgården, på så sätt slipper jag klippa gräset, smart va?;)

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Akselfride

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-11 @ 07:08:25
URL: http://akselfride.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0