Sitter vid min bärbara dator och jobbar m...

Sitter vid min bärbara dator och jobbar med teknikarbetet jag tänkte lämna in imorn. Samtidigt så lyssnar jag på gamla rockklassiker med queen och scorpions;-) Tänkte väl ut och springa om en halvtimma, har egentligen ingen lust och ingen tid, men mitt samvete säger att jag borde. Lisa har köpt en jättesnygg bikini jag ville ha i födelsedagspresent, jag fick pröva den förut. Hon sa att hon skulle lägga undan den så jag kunde få den när jag fyller år, men jag sa att jag gärna ville ha den när hon åker till gotland om två veckor, då tyckte hon att jag lika gärna kunde få den nu:D Kicken jag får av att se snygg ut i bikinin gör att jag orkar träna XD Haha. Men den är jättesnygg, regnbågsfärgad och randig<3 Det är tre veckor kvar till sweet sixteen, men kan inte fatta att tiden har gått så fort.... Jag vill vara 15år för evigt


Kommentarer
Postat av: Hugofreya

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-04-11 @ 19:40:36
URL: http://hugofreya.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0