Schteek

Vaknade med dåligt /tråkigt väder så det blev ingen tur till Käringön, sedan så blev det fint väder så mamma och Clara åkte till Björnhuvet, jag pallade inte så jag stannade hemma hehe. Då blir det stek i trädgården fast det egentligen är för varmt... Men jag fick farligt snygg bränna när jag var på stranden igår:D Fattar bara inte varför jag alltid måste bränna mig i ansiktet, oavsett om det är sol eller inte:o

Om en stund drar jag nog till stallet och fixar med vatten och sånt^^ Funderar på vad jag ska hitta på med hästarna idag haha. Men vi får se, ha det gött!!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Omarion5294

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-30 @ 11:16:34
URL: http://omarion5294.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0