Nu cyklar jag hem till stallet haha;-) Job...

Nu cyklar jag hem till stallet haha;-) Jobbade till kvart över två. Jag och Amanda hade tänkt sticka och bada någon timme efter jobbet och köpa jordgubbar, men så blev det inte riktigt.... I och med att det är dåligt väder så drog vi istället till Almö Livs och tjockade oss. Det blev chokladdoppade negerbollar, sourcream chips, pucko dricka och såna där sockerdoppade vaniljbullar haha. Jag mår fan illa, det är nog dags att sluta med godis och sånt?:/ Mest för att jag inte kan hantera sockerberoende. Och så blir jag hög oxå hehe. Men jag ska ut och springa efter jag har ridit! Fyllde ju år igår, och eftersom jag redan fått moppen och så Lisas present, var egentligen ganska nöjd med det, men jag fick örhängen och en påse twist av mamma, ett presentkort av clara och pengar av farmor och farfar:-) Midsommarafton, jag vet inte vad jag ska göra då... Vad ska ni göra?:-) Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0