Michael Jacksons liv och död lämnar mån...

Michael Jacksons liv och död lämnar många frågor obesvarade, det är så många pusselbitar och dom passar inte ihop. Anledningen till att jag älskar honom är inte bara hans musik. Hans musik är odödlig, han var och är the King of Pop. Han är den störste entertainer som någonsin funnits, större än Elvis. Det är för att jag verkligen beundrar honom som person. Han trodde verkligen på en bättre värld. Det kommer att komma ett specialnummer om honom här på bloggen, var så säkra. Hans andevägledare sa att han var som Peter Pan, han ville inte åldras. Vart han än är nu hoppas jag att han har det bättre än han hade det här. Låt den 25e juni inte bara bli en sorgens dag, utan en dag då vi minns glädjen, och då vi förvaltar hans arv. För att bli fri från alla tankar en stund så läste jag i Twilightboken Så länge vi båda andas. Ett enkelt sätt att koncentrera sig på annat. Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0