Lite bättre?

Okej det känns bättre idag, det gör det. Men missförstå mig inte, det är absolut inte bra....

Idag så har jag jobbat efter skolan och sedan ätit musselsoppa med Lisa. Efter maten så tog vi en supertrevlig promenad ner till Mjölkeviken:) Det var några killar som körde förbi i en bil och tutade haha^^

Skolan var ganska chill idag, lekte med datorer på studietiden, kollade på film på engelskan, fick gå efter tio minuter på SO:n, skulle läsa om hur man avlade kaniner på NO:n men hade vikarie så vi bara lekte och fick sluta tidigare. Sen palla vi inte gå på matten så vi drog hem XD

"Stop break in to my head, I can´t concentrate"

Eftersom Lisas kompisar kommer på torsdag så städade jag lite på mitt rum för en stund sen, men det går ju sådär hehe;P

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0