Just nu ligger jag och bölar till Sarah D...

Just nu ligger jag och bölar till Sarah Dawn Finers vackra röst och sorgsna texter. Jag börjar likna en levande vattenkanna... Imorn får bli en deppdag till, sen pallar jag inte mer. Ska tävla i helgen, båda dagarna, och då ska jag inte koncentrera mig på något annat. Sen nästa vecka ska jag jobba några dagar. Efter helgen ska jag börja om. Jag ska lära mig att inte gråta. Jag ska våga mer. Jag ska träna som en galning. Jag ska börja tänka på vad jag äter. Jag ska börja med yoga igen, försöka hitta en fast punkt i mitt stormiga liv. Jag ska sluta hoppas på mirakel och börja leva en dag i taget. En absolut lyssningsvärd låt med Sarah är "I'll be OK".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0