jaha...

Kände att jag var tvungen att skriva av mig. Kom hem från stallet för en stund sen. Blir nog ingen moppe på några dagar eller veckor, orkar inte förklara varför.

De senaste dagarna har allting varit på topp. Nu är jag nere på marken igen. Jag har lovat mig själv tusen gånger om att jag aldrig mer ska gråta. Men ändå faller dom som på ett litet barn. Och inte blir det bättre av att gråta, man känner sig bara ännu mera eländig. Kan passa på att gråta över HAN när jag ändå håller på. Fanfanfan. Just nu åker det här runt i huvet på mig:
"-What´s wrong with you? What are you waiting for, stupid little girl? Go tell him you love him!
-No, I can´t, what if he says no?"
Jag vet inte, det hade kunnat vara vi två. Men jag vet inte, för jag är en sån jävla mes. 

Jag intalar mig själv att jag blir starkare för varje gång. "What doesn´t kill you makes you stronger." Vet inte om det stämmer.

Jag skulle verkligen vilja ha någon som förstod mig, som inte ville något hellre i världen än att vara med mig. Jag skulle slippa vara ensam. Men det är lika bra det, för jag hade fan inte varit någon kul flickvn just nu.

Hoppas ni har det bra i alla fall. Jag vet att detv inte är bra att tröstäta, men nu ska jag cykla till tappen och köpa margarin, för jag ska baka kladdkaka åt mig och Lisa. Orkar fan inte ens träna.

Kram<3

Kommentarer
Postat av: KAROLINA

stackare =(

2010-06-08 @ 12:26:32
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Sofia, jag finns alltid till ditt förfogade om det är nått! :) <3

2010-06-08 @ 12:37:15
Postat av: sofia

tack foppa:) Karro vi måste ses</3

2010-06-08 @ 23:11:13
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet hur de känns. Man vill inte säga något för att man är så jävla rädd att man ska bli sårad, man ligger hellre och gråter än att bara säga sanningen. Men säg till honom de kommer kännas mkt bättre efter du har gjort det. även fast han inte vill. då kan du iaf gå vidare.

2010-06-08 @ 23:23:39
Postat av: sofia

anonym: det är så sant..... Men jag ska säga det, jag ska:/

2010-06-08 @ 23:52:14
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0