Jag var uppe till typ halv två inatt och ...

Jag var uppe till typ halv två inatt och sydde på min klänning, så nu är den typ klar:D Glömde nog berätta att världens sötaste lilla monster Romario bet mig i handleden i fredags:o Det var väldigt länge sen han vågade bita mig, säkert två år. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, nu är jag i stallet och fixar lite, sen blir det väl steka i trädgården och kanske dra och bada någonstans. Sen ikväll så ska jag rida ut barbacka och putsa allt läder^^ Mamma hade sett en annons om en MBK Club moppe, men kolla på nätet och en sån vill jag faktiskt inte ha:-p Men kanske kan åka och kolla på Mikaelas moppe någon dag:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en bild på klänningen här på bloggen? :)

2010-06-06 @ 15:06:34
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en bild på klänningen här på bloggen? :)

2010-06-06 @ 15:06:43
Postat av: sofia heller

jo det ska jag absolut göra:) vänta en vecka eller två så lovar jag att det kommer bilder på den:)

2010-06-06 @ 17:29:56
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0