Jag trodde att det skulle bli en promenad ...

Jag trodde att det skulle bli en promenad hem från stallet nu, men min gulliga mamma satt kvar i bilen och väntade<3 I och för sig kunde jag lika gärna gått, vädret är jätteskönt och det är inte mer än 2km hem. Men ändå, det är ganska sent och jag ska upp och jobba imorn. Har varit borta nu i massa timmar på kvällen och hopptränat. Nästa gång jag åker iväg med både Shirley och Jorieke ska jag ha någon/några som hjälper till med att bygga hinder och att göra iordning hästar, för det är väldigt slitigt för två personer att köra två knäppa hästar i samma transport, bygga hinder, hoppa och göra iordning båda, sen plocka undan alla hinder och åka hem. Det gick jättebra på träningen, kan berätta mera imorn:-) Förut idag så jobbade jag ju och sedan åkte vi och plockade jordgubbar. Det är så himla gott<3 Nu blir det antingen sova eller ha myskväll, jag har inte bestämt mig än haha^^ Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0