Jag kom att tänka på en bra låt, hopele...

Jag kom att tänka på en bra låt, hopelessly devoted to you, från grease. Ibland stämmer låtar så bra in på ens liv, problemet är bara att jag aldrig frågat och aldrig kommer våga. Btw så glömde jag nog berätta att jag klippte mig igår kväll, eller rättare sagt mamma klippte mig^^ Det är säkert en decimeter kortare och det känns inte alls bra, men det behövdes klippas ännu mer:-/ Och så köpte jag ju en avslutningsklänning, ljusgul sommarklänning i crepe:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på hur du klippte dig?????

Fin blogg.

Men du borde lägga ut fler bilder tycker jag!

2010-06-06 @ 15:09:04
Postat av: sofia heller

aa asså jag ska lägga ut bilder;) och fixa en bloggdesign^^ men min fucking burkdator här hemma tillåter inte sånt, det blir bildbomber då och då istället just nu:P

2010-06-06 @ 17:31:49
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: sofia heller

ska lägga upp bilder på båda klänningarna lovar:)

2010-06-06 @ 18:07:50
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0