Jag har massor av låtar i huvet. Låtar s...

Jag har massor av låtar i huvet. Låtar som bara är sköna att lyssna på är till exempel förra årets sommarplåga med Enrique Iglesias, Can you hear me?, Billionare med Travis Mc Coy tror jag han hette;-) Låtar som på något sätt kan beskriva hur jag känner mig just nu är ABBAs gamla hit "Take a chance on me", Beyoncés "Ave Maria" och Carolas "Det regnar här i stockholm idag" (som slutar med orden "det är bara dig jag vill ha"). Hur kan saker vara så enkla och så otroligt svåra samtidigt? Men det är omöjligt, jag ska stänga känslorna ute nu. Det kommer bli väldigt svårt, men om jag så ska ligga hemma och gråta hela sommaren så ska han ut ur mitt huvud. Vad är det med mig? Jag grät aldrig när jag var liten, nu tjuter jag för minsta grej. Jag känner jag mig så klen. När man inget hellre vill än att krypa ner under täcket i månader och tröstäta godis och tycka synd om sig själv, vad finns det då kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0