Jag har inte bloggat på ett tag nu, dels ...

Jag har inte bloggat på ett tag nu, dels för att det finns saker att uppleva och dels för att det finns saker att tänka över. Idag har jag varit på stranden hela dagen, awesome! Imorn blir det Käringön med mamma och Clara. Midsommaraftons kvällen tillbringades med Amanda och Moa, dom hade gått en sväng nere på almön och jag skulle möta dom där, fyfan vad det är mycket läskiga människor där!:o Sedan drog vi hem till Amanda och muppade:-) Hela tiden går jag och dagdrömmer, jag kan missa hela samtal och när någon frågar mig så säger jag bara VA?? Om lite mer än en timme sänder svt1 ett minnesprogram om Michael Jackson, the King of Pop, en legend som gick ur tiden den 25e juni 2009, det tycker jag ni ska kolla på. Michael blev bara 50år och hans död är en tragedi. GONE TOO SOON, han kunde gett världen så mycket mer... Det enorma nyintresset för MJ har resulterat i skivförsäljning för 1 miljard dollar. Kram<3


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto [Lisa]

Jag såg programmet, awesome! :D

Michael Jackson var, är, och kommer alltid att vara - The King of Pop ♥

2010-06-27 @ 21:12:50
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

bra:) tyckte jag med<3 i

2010-06-29 @ 14:10:42
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0