Hm..mja

Är ganska trött nu så ska lägga mig snart.  Aja jag bloggar om det där konståkningsgrejset later on...

Imorn är det midsommarafton, najs eller bajs? Vet inte men det blir nog bra:) Antingen så blir det bara vara hemm, eller dra till någon kompis eller maybe fest?^^ Vi får ta det som det kommer haha;) Och i vilket fall ska jag nog till hembygdsmuséet på Bräcke en stund, någon annan som ska dit?

Idag var det kul på jobbet, jag och Amanda var i bageriet typ hela tiden och sen räcerpackade vi massa ägg haha. Efter jobbet drog vi ocg köpte jordgubbar och lyssnade på och sjöng till HÅKAN<3 Fett najs säger jag bara!!

Känner att det måste bli ett slut på allt som är fel i mitt liv... Nu ska jag verkligen träna bort dom där extra kilona som fan inte gör någon nytta.__. Och så ska jag börja äta nyttigt:( Snälla någon, en diet som funkar TACK??!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto [Lisa]

Min mamma o pappa kör på nåt som heter LCHF...

Googla det.. Vet dock inte om det är bra för unga då men :)

2010-06-25 @ 12:02:55
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto [Lisa]

Men du behöver inte gå ner i vikt Sofia, du är jättesmal <3

2010-06-25 @ 12:03:20
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

kej:P joh men mest är det väl börja träna och sluta äta godis typ

2010-06-27 @ 10:03:16
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0