Hej:-) Idag så har jag varit i musiksalen...

Hej:-) Idag så har jag varit i musiksalen och börjat fixa med låten inför skolavslutningen. Har inte hunnit sy något på klänningen idag tyvärr, men igår upptäckte jag att jag faktiskt har en fungerande symaskin hemma:D Hrm råkade hoppa över två lektioner, bild och spanska, men då var jag i musiksalen ju, mycket viktigare XD Träffade Linn när jag cyklade hem, gick och pratade en stund med henne. Blir arg bara jag tänker på det, skvallerbloggar är för människor som absolut inte har något liv och såna som roar sig med att hitta på elaka rykten om andra och dessutom tjänar pengar på det är inte värda någonting.... Nu så ska jag rida Jorieke och Shirley, sedan blir det stenungsund för att köpa avslutningsklänning:-) Verkligen skönt att det inte är något plugg kvar. Och så fick jag reda på förut att jag har mvg i svenska, dagens överraskning;-) Är en superfin dag så passa på att njuta av den^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0