Hår hår hår. Jag har så svårt för at...

Hår hår hår. Jag har så svårt för att ha utsläppt hår eftersom mitt hår blir oborstat så fort. Jag kan aldrig komma på vad jag ska göra med det, så jag har nästan alltid en hög hästsvans, lite tråkigt? När jag var liten hade jag alltid fläta, också tråkigt. I sjuan hade jag av någon underlig anledning jag inte kommer ihåg alltid en knut i nacken, det kan ju inte ha varit för att det var snyggt i alla fall?? Jag invigde inpackningen igår och jag är så himla nöjd, håret är mjukt och glansigt:-) Jag skulle vilja tona/färga/slinga håret men jag vet inte hur:o Antingen hela håret i en mörkare brun färg, slingor i en eller flera ljusare/guldigare nyanser eller hela håret i guldigare nyans. Jag vet inte faktiskt. Vad tycker ni? Vilka märken är bäst? Vad fungerar lika bra att göra hemma som hos frisör? Jag har hört att det ska vara bra att skölja håret med öl efter duschen, borde man inte lukta då? Kram<3


Kommentarer
Postat av: louise

Frågestund på bloggen!

Fråga gärna något du också, ska försöka svara på allt :)

www.louiseekatarina.blogg.se

2010-06-22 @ 19:04:19
URL: http://louiseekatarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du skulle passa i slingor eller mörkt hår :) jag tycker det går lika bra hemma, Mood är egentligen bästa märket även om det är billigt.. Den färgen är fin och håller jättelänge :) Kram<3

2010-06-22 @ 20:10:49
Postat av: sofia

okej, tack för tipset:)

2010-06-22 @ 20:17:05
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0