Haha B-)

Haha, jag kommer nog komma försent idag igen. Som vanligt asså:P Men wtf skolan är typ slut och betygen är satta och vad kan dom egentligen göra om man chillar lite, kommer försent eller skobbar?

Lisa väckte mig mycket tidigare än jag behövde gå upp, så jag valde typ mellan att ta en promenad eller sitta en stund vi datorn^^ Valet var ganska lätt idag, men hade det varit fint väder hade jag lätt tagit en promenad:D

Idag så har vi hemkunskap i skolan, tror dom andra gjorde typ kakor och tårtor förra gången så det blir nog najs:) Kom precis på att vi har spanska första lektionen, och läraren är  ute med sin klass på Atene, så vi ska ha Inger. Hon kan inte ett ord spanska så detär ju ganska onödigt att gå på den lektionen hihihi^^ Och jag har MVG i spanska och det är inget dom ville eller kan göra något åt:P Så jag hoppar över den och behöver inte vara i skolan förrän halv tio:D SO:n kan jag ju inte gärna hoppa över, no way liksom^^ Vi kollar på en film om Nelson Mandela, "Goodbye Bafana".

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0