Hade en väldigt soft dag i skolan idag: s...

Hade en väldigt soft dag i skolan idag: sovmorgon, de två första lektionerna var jag och sydde på klänningen, sen lunch och så en inställd lektion, och så gympa XD Vi spelade volleyboll, men alla var aströtta och jag var sämre än vanligt så det var rätt tråkigt^^ Imorn blir det tävling på tjörns med Jorieke, så jag måste rida henne till Ella ikväll för ska åka med henne:-p Och så självklart massa puts och tvätta hästarna.... Men nu ligger jag utanför stallet och steker, i sånt här väder pallar man inte göra annat^^ Lyssnar även på musik, Taylor Swift ska det vara:-) Jag ska ju sjunga White Horse på skolavslutningen, börjar bli lite osäker på om det är rätt låt, men jag tänker inte byta så det är bara att jobba på;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0