Godmorgon:-) Nu så cyklar jag till jobbet...

Godmorgon:-) Nu så cyklar jag till jobbet, hade tänkt börja vid 9 men valde att stanna en stund till på min mysfrukost med mamma<3 Det är säkert jättenyttigt att äta choklad till frukost haha. Jag önskade mig fint väder och det blev det! Efter jobbet kanske jag sticker och badar lite, eller om jag drar hem en stund först, men tyvärr så glömde jag min stekarolja hemma:-/ Jag ska såklart rida och vara i stallet sen, men det får bli när det inte är så varmt... Och så blir det självklart middag hemma ikväll, och tårta:D På sommaren och när solen skiner finns det få ställen som är bättre än tjörn att bo på! Jag bara älskar det. Men på vintern brukar jag fråga mig hur någon kan vara så dum att man bosätter sig på nordpolen. Dessvärre verkar många vara så dumma. Snart är det ett år sedan legenden Michael Jackson dog. Jag kan fortfarande inte fatta att han är borta. 25e juni kommer ett specialnummer på bloggen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0