Gangsta?

BloggWork

Haha pallade inte stanna i skolan så jag drog hem innan slöjden vid kvart i ett^^ Då hade jag egentligen två lektioner kvar, men jag går aldrig på elevens val matte/no:P Ska sticka till stallet snart men tror jag väntar på Lisa så vi kan äta tillsammans:) Tråkigt med regn.__.

Tror **** och ****** är sura på Moa och mig nu, har ingen aning om varför och orkar inte bry mig. Vill dom vara sura så får dom det. I alla fall jag och Moa hade ganska kul idag, drack varm choklad på so-lektionen medan vi kollade på en film om Nelson Mandela; Goodbye Bafana. Och så fick jag reda på att jag höjt mig till MVG i religon och samhälle, tack vare min fantastiska uppsats som handlade om kvinnans roll inom islam, bra jobbat Sofia:D På spanskan hade vi kära Inger, och skulle översätta en text som varken vi eller hon förstod. Men hon var snäll, vi fick gå en kvart tidigare för hon tyckte vi kunde behöva lite rast^^ På lunchen så gick vi till tappen och köpte choklad(L) och sedan kollade vi på E.T. på svenskan;)

Om allt går som jag vill så har jag en moppe ikväll, men vi får se;) Längta längta:) Är ju en trettio-moppe, men den går i typ 60km/h. Någon som är duktig på att trimma?^^

Sen en sak till, anonyma kommentarer är jättetråkigt, jag vill ju veta vilka ni är:) Kommentarer är däremot kul!!

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0