För varje tår som rinner längs min kind...

För varje tår som rinner längs min kind känner jag mig bara ännu mer eländig. Vem var det som sa att det är bra att gråta ut?? Numera gråter jag konstant och det blir inte direkt bättre. Ted Gärdestad är en av mina favoritartister, lyssna på "Can't stop the train". En del säger att jag är stark, men det är jag inte. Det behövs inte längre någon speciell anledning för att jag ska gråta. Jag är så svag. Jag tror inte att livet får ett lyckligt slut längre. För jag vet faktiskt inte. Ni som gör att jag får behålla kraften som gör att jag orkar gå upp på morgonen och som hindrar mig från att falla över kanten är beundransvärda. Ni förstår nog inte hur otroligt mycket ni betyder. Jag tror ingen förstod att det jag sjöng var sant, men jag menade det- my heart belongs to you. Jag tror inte han förstod heller. Det spelar ingen roll. För just där just då var jag lycklig. Question existing med Rihanna säger allt.


Kommentarer
Postat av: Anthonymarit

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-01-02 @ 17:52:01
URL: http://anthonymarit.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0