FIN DAG:)

Nu så ska jag snart ut och steeeeka i solen:)

Hoppas att alla som var på Green Day igår hade det awesome<3

Är ganska uttråkad så jag ska dammsuga i köket och badrummet..... Ensam hemma är bäst, men ibland kan man få väldigt tråkigt hrm. När jag låg och sydde på klänningen igår natt så kollade jag på en amerikansk krigsfilm som handlar om Vietnam, men jag kommer inte ihåg vad den heter.

Lisa slutar skolan på tisdag och då ska hon och hennes kompisar nog ut och dansa^^ På onsdag så skulle nog hennes kompis Matilda hit och sova över och på torsdag ska hon ha grillfest med sina kompisar, självklart är jag inbjuden haha;) Fast dom är ganska tråkiga, fast det är man väl om man är ett geni? Vilket dom är allihopa hahaha.

Systra mi kommer inte hem förrans vid 18 så jag har ingen aning om hur jag ska lyckas sysselsätta mig, får väl ta och ut och springa eller något hehe:P Då ska vi äta potatissallad och köttbullar^^ Och sen är det väl dags för mig att dra till stallet och rida:) Ska skritta ut barbacka på Shirley eller Jorieke men har inte bestämt vem av dom än:P

Ha det bäst:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0