Det är helt otroligt:o Jag har stannat 3 ...

Det är helt otroligt:o Jag har stannat 3 timmar längre i skolan än jag var tvungen, bara för att sy på den där förbannade klänningen, och jag kommer ändå bara få vg i syslöjd.... Men hur som helst, det är inte mycket kvar på klänningen och den kommer bli asbra:-) Ska nog ha den på avslutningsmiddagen, kanske på skolavslutningen, beror på vad jag hittar för klänning när jag åker till stenungsund någon dag nu i slutet på veckan^^ Ska kanske klippa mig idag, vi får se haha XD Kunde lämnat in teknikarbetet idag, men Maria var ändå inte i skolan idag så jag ska skriva lite mer och förbättra det ikväll. Och så ska jag tråckla fast dragkedjan på ena sidan, och sy fast fodret för hand på andra sidan av klänningen:-) Nu ska jag rida, kul egentligen men det är ju hur varmt som helst:-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0