:D

Idag så har jag ridit Jorieke och Romario, Shirley fick vila haha^^ Om man nu tvunget ska bryta nacken av sig finns det en miljon bättre sätt att göra det än genom att rida ut i stormen på lilla vildhästen;)

Sen åkte jag och hämtade mopparna och så, det är lite tråkigt att jag måste ta EU-kort, men jag kan ju köra innan jag tar något kort med. Men så har jag ingen riktig hjälm, utan bara min alltiallo skid/skridsko/cykel hjälm, men den funkar tills efter midsommar, då ska pappa köpa en moppehjälm till mig när han kommer hem från sin båtsemester. Han sa att jag inte fick köra på den ute på vägarna förrän den var försäkrad, och det skulle han fixa på måndag via telefon. Dock fick jag köra hemma på gårdsplanen, som är jätteliten. Det gjorde jag. Och på gräsmattan. Och så skule jag vara en snäll flicka och bara göra lite grann tvärtemotvad han sagt. Det gick inte heller så bra. Jag skulle bara köra bort till fotbollsplanen, men det blev betydligt länge hahaha:)

Nu sitter jag och väntar på att Lisa ska laga pizza åt mig:D Men vi har ingen lök hemma:( Det är ett måste på pizzan tycker jag...... Men tror det blir, tomat, ost, banan och kryddor;)

Kram<3

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja! Kika in och svara gärna på Dagens fråga :D Krams.

2010-06-12 @ 19:04:00
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Du kunde väl tagit moppen och åkt och köpt lök! xP

2010-06-13 @ 13:05:32
Postat av: sofia

menmen:P haha XD

2010-06-13 @ 23:22:53
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Men? Vadå? xP

2010-06-14 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0