Chill dag:)

Skolan idag var aschill:D Var nästan inte på någon riktig lektion^^ Först hade vi hjärt- och lungräddnig och tränade på en gummidocka;P Sedan kollade vi på lite film på engelskan. Efteråt så var det kamratstödjaravslutning, vi åt glass och sånt<3 Och restan av skoldagen tillbringade jag i musiksalen B-)

Har bytt låt lite hastigt och lustigt inför skolavslutningen, jag ska sjunga Right Here, Right Now(My Heart Belongs To You), ni vet som Agnes vann Idol med:) Den låten jag hade tänkt att sjunga passade väl inte riktigt mig, jag ville ha en där jag kunde spela mer på dom mörkare tonerna;) Min musiklärare ska spela piano, Lisen ska spela gitarr och sjunga lite, och Linnea ska nog sjunga en stämma på refrängen. Imorn ska de som vill vara med på skolavslutningen och uppträda visa upp för en jury, beståendes av skolans båda musiklärare, men det kommer gå bra:)

Nu så är det massa folk hemma hos oss, dom är ganska intressanta faktiskt^^ Det luktar bränt, så jag antar att dom kommer försöka grilla snart(A)

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller med om det du skrev på min blogg.



Är så j****a trött på att det bara är jag som bryr mej hela tiden. Nu ska alla mina såkallade tjej kompisar slagga med varandra oxå..

2010-06-10 @ 20:54:42
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: sofia

tyket:o

2010-06-11 @ 18:19:07
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0