Bloggen har ju legat lite nere i några da...

Bloggen har ju legat lite nere i några dagar, så fort jag får tag på en dator, det blir nog efter helgen, ska jag skriva ett långt inlägg om några av de bästa och roligaste dagarna:-) Idag har jag varit på tävling i Askim, var felfri i båda klasserna och precis utanför placering, det gjorde egentligen ingenting. Shirley hoppade jättefint, men hon var lite så som dom blir på gräsbanor. Lite stark, lite svårare att reglera och lite flack över hindrena. Nästa tävling med henne är om två veckor i Ale-Jennylund, hon ska gå två dagar. LA och LA+5 första dagen och MSV B andra. Imorn blir det tävling i Munkedal med Jorieke. Jag vet att cillan tog massa kort på min och Shirleys LA-runda, ni kanske får se dom här på bloggen;-) Nu är jag på väg hem från tävlingen, är sjukt trött och hungrig, och så ska jag rida Jorieke och tvätta henne och göra iordning för imorgon, stön:-/ Kram<3


Kommentarer
Postat av: KAROLINA

Grattis! då ses vi på jennylund jag kommer såklart upp och tittar :D<3

2010-06-20 @ 19:39:17
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: sofia

det får du absolut göra:D tack tack<3 läääängtar:)

2010-06-20 @ 22:49:37
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0