Bloggar jag läser:)

Det finns ett par bloggar som jag läser, antingen för att de är bra och inressanta eller för att det är mina vänner som bloggar. Här kommer listan med bloggar som jag läser:

Kissies blogg(kissies.se) Säga vad man vill om Kissie, men hon är en förebild och hon vet hur man                                                               skapar debatt.

Linn Olssons blogg(schalalaaolsson.blogg.se) Linn är en av mina kompisar, jag har känt henne sen hon     flyttade till Tjörn. Hennes blogg är fin och hon har bra åsikter. Jag är inget stort fan av hennes ridning och så, men jag beundrar hennes engagemang. Detta är en tjej som verkligen älskar sin/sina hästar.

Lisas blogg(scullcandyphoto.blogg.se) Lisa är min kompis, och hon går i min lillasysters klass. Hon är duktig på att fota.

Kenzas blogg(kenzas.se)
Jag skiter i om man ska säga kinsa eller känsa, den ärr tjejen är så himla snygg och lyckad att man inte kan låta bli att tycka om henne.

Fokis blogg(fokis.se)
Hon har snygga kläder, hon skriver bra, och är extremt söööööt.

Karolinas blogg(karoolinaj.blogg.se) Detta är en kompis till mig, har inte följt hennes blogg så länge, men jag gillar henne väldigt mycket<3

Victor Bögssons blogg(bogsson.blogg.se) Bloggkungen Victor har lagt ner sin underbara blogg, jag vet inte om det är för alltid eller om han bara tagit en paus. Börja blogga igen för faan!




Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto [Lisa]

Foki är inte alls sööööt, hon photoshoppar ju sönder sina bilder :DD ^^

taack för komplimangerna om bloggen :))

2010-06-09 @ 17:59:03
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: sofia

varsågod:P hon är visst söt^^

2010-06-09 @ 20:30:55
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: KAROLINA

gulligt skrivet! självklart att jag läser din med! :D<3

2010-06-09 @ 22:58:28
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: sofia

det är bara för att jag är så gullig(A) PUSS<3

2010-06-09 @ 23:14:19
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0