Blablabla

Blev inget skolk idag, för spanskan var tydligen inställd:o Det är så trevligt när dom informerar oss elever om sånt^^ Dom tycker kanske det är roligt att vi sitter och väntar fast det aldrig kommer någon lärare?

Var massa människor som hade FIFAturnering i skolan idag HAHAHA gympalärarna var med;) På hemkunskapen var vi bara fyra personer och synd nog så hade vi en hel tårta att äta upp;D Synd om dom som spelade FIFA istället:P

"Snälla SE MIG!!(om inte annat så för att du kan spegla dig i mina solglasögon...)"

Matilda skulle tydligen inte komma förrän imorn förmiddag så det blir bara jag och Lisa ikväll, hon kommer med bussen från Stenungsund snart, och eftersom jag är en fantastiskt snäll lillasyster så ska jag cykla hennes cykel till HVD och sen springa hem(A) Det ni:P

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0