Best ever<3

Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, men nu är jag tillbaka!!

Jag var helt konstig på skolavslutningen, seriöst:o Jag bara grät och grät, sjukt ju? Man ska väl vara lycklig för att det är sommarlov? Det är jag nu, tror jag. Men det var hemskt då. Jag var väl ganska blank i ögonen redan från början, men jag började fan snyfta lite under uppträdandena, till exempel när Linn sjöng att himlen var oskyldigt blå. Sen när vi hade gått ut började jag stortjuta och krama alla....

Alla de tårar jag fällde var av saknad, tänk om man tappar alla? En del har jag gått i skolan med i 10år... Det är ganska lång tid faktiskt. Andra har man bara känt i 3år. Men det spelar ingen roll, jag kommer sakna ALLA och jag blir tårögd när jag skriver det här. Först tyckte jag min klass var skitjobbig, men nu är den något av det bästa. Livet kommer aldrig bli sig likt igen, nu ska vi ut pröva våra egna vingar. Samtidigt som man längtar så är jag livrädd för att släppa taget om den trygghet vi faktiskt haft.

It´s not the end, it´s only the beginning

Jag vill bara säga TACK! Tack till alla nior på häggvallskolan för tre underbara år<3 Tack världens bästa, roligaste och knäppaste klass 9E för varenda dag av galenskap, för att ni får mig att le när jag är ledsen, för att ni som får DET OVÄNTADE att hända varje dag bara är bäst, för att jag kommer sakna er som fan...<3 Tack alla HJÄLTEBYBARN, ni vet varför!! 10år eller mer har vi känt varandra, och sagan är inte slut än, LOVE YA!!!<3 Tack ALLA fina vänner för att ni får mig att skratta när jag bara vill gråta, för att ni alltid finns där, för att ni får mig att känna mig hel, för att ni gör mig lycklig, för att ni är det bästa som finns!!<3<3



Några timmar efter skolavslutningen som tillbringades med mat och tårta hemma i trädgården så repade jag mig. Drog till Mjölkeviken och skulle bada med Oscar, Madde, Carro, Johanna, Amanda, Anton och min lillsyrra Clara. Det var mer maneter än vatten där så vi hade manetkrig istället hehe.

Efter några timmar i stallet så tog jag moppen till Ellababe och vi gick till hennes granne och grillade:) Sen myste vi hemma hos henne och åt upp godiset som jag och Clara hade köpt innan, men det var inte så mycket hihi.

Kram<3

Kommentarer
Postat av: Forsberg

Samma här, jag ogillade min klass till den sista vecka då plötsligt det vände och jag gillade alla! :O

Det är sjukt nästan! Men väldigt gott att gå ut med vänner och leenden än ovänner och sura miner. ;)



Plus, ni är BADKRUKOR! xD

2010-06-21 @ 19:43:04
Postat av: sofia

är vi inte alls:o

2010-06-22 @ 20:18:13
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: City Gardens

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-20 @ 11:51:25
URL: http://city-gardens.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0