Awesome:)

Jag har fått lite mer läsare och kommentarer nu, det är just awesome<3 Imorn ska jag kolla på Mikaelas moppe btw:D Det är flera som vill att jag ska lägga ut mer bilder, det vill jag jättegärna, det är bara det att min gamla dator här hemma inte klarar av såna otroligt avancerade saker, så just nu funkar det inte att lägga upp så mycket bilder:/ Angående att jag klippt mig så kommer jag väl lägga upp före- och efterbild, och klänningsbilder kommer i samband med skolavslutningen:D tack och puss och kram<3

Jag försökte lägga upp bilder som finns på facebook, någon som vet hur man gör? För när jag hade sparat dom på datan så gick det inte att få dom till bloggen. Jag kommer slå ihjäl våran fina dator en vacker dag:@

Kommentarer
Postat av: Idariqra

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 13:09:52
URL: http://idariqra.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0