Asså jag ska verkligen tjata på pappa om...

Asså jag ska verkligen tjata på pappa om att jag ska få en moppe NU! Bara för att han bor i stan och jag bor hos mamma är det ju inte hon som ensamt har vårdnaden om mig?? Det är ju nu jag vill ha moppen, inte i höst eller om några veckor. Enda anledning till att jag inte har fått den än är att jag är så hemsk och att mamma tror att jag skulle rymma hemifrån om jag hade ett "motoriserat fordon". Herregud hur dum får man bli? Men visst, ta förra sommaren, hade jag haft någonstans att ta vägen så hade jag stuckit. Och jag hade cyklat. Det känns så fel att bli sedd som en person man inte är, och att någon tror sig veta vad man skulle gjord i ett läge, där man själv skulle gjort raka motsatsen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Du ´har alltid någonstans att ta vägen.....

Hit eller Skärhamn ta det med dig

2010-06-01 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0