Äntligen påväg hemåt:o Himlen är alld...

Äntligen påväg hemåt:o Himlen är alldeles rosa:-) Jag har ridit Romario, Shirley och tvättat alla tre hästarna, och sen red jag barbacka på Jorieke till Ellas stall. Eftersom vi har tre hästar till tävlingen imorn och bara en transport så ska jag och Jorieke åka med Ella. Jag ska stanna kvar längre oxå, Clara ska bara hoppa på morgonen med båda hästarna och sen åker hon och mamma på eftermiddagen:D Jag hjälpte Ella att tvätta Nils och så gick jag 2km upp i skogen och hämtade honom haha^^ Funderar lite på vad Jorieke ska ha för bett imorgon, jag har ungefär 5 olika bett att välja mellan och inget funkar särskilt bra:-/ Förra gången hade hon fått skav av kedjan på stångbettet så jag tog hackamoret som jag inte ridit med på ett halvår, och sen i andra klassen hade jag pessoabett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0