Ännu en chill dag:-) (MOBILBLOGG) Jag var...

Ännu en chill dag:-) (MOBILBLOGG) Jag var på en enda lektion som fungerade som vanligt idag- gympan, sista riktiga lektionen på högstadiet.... Vi spelade volleyboll och jag var inte riktigt lika failad som vanligt haha, bara nästan XD Jag var på halva NO-lektionen, vi lekte. Resten av dagen var jag i musiksalen och fixade. It's going to be awesome!! På måndag är det städa ur skåpen och lämna tillbaka nycklarna, på tisdag är det kf-dag på låka och avslutningsmiddag på kvällen. Onsdag slutar vi:-) Vi fick tillbaka breven vi skrev till oss själva i 7an, jag lät värsta dryg i mitt brev, skrev att jag siktade på mvg i de flesta ämnena och att jag skulle gå nv på gymnasiet^^ När jag började 7an var jag 148cm lång och vägde 37,5kg.... Helt sjukt asså. Btw ikväll ska jag kolla på moppe!:D Fan vad nice det kommer bli:-)


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Hehe, mitt sånt brev har försvunnit! ;P

Men hur lång är du nu då? xP

2010-06-11 @ 17:11:59
Postat av: sofia

Hahaha XD jag är 159cm:P

2010-06-11 @ 18:18:04
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto [Lisa]

Isf e du lika lång som jag e nu.. jag e oxå 1.59 m ;)

2010-06-11 @ 18:24:48
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha XD gött:D

2010-06-11 @ 20:02:15
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Forsberg

Jag minns inte när jag var 159 cm lång. :/ ;P

2010-06-13 @ 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0