Steekhett

Idag har jag varit i mjölkeviken och stekt och badat med storasyster pepparkaka. Så jäkla nice:D

Jag somnade inte förrän vid halv fem och funderade nästan på att dygna haha^^ Så jag vaknade inte klockan 10:o:o Det var fan länge sen jag vakna så sent... Så jag tog moppen till hästarna och släppte ut Romario, sen när jag var hemma igen pallade jag inte äta frukost så jag låg på soffan och kollade på meningslös tv. Vid 12 kom Lisa hem och vi cyklade ner för att bada.

Snart ska jag åka till Linnea och rida hennes häst och sen blir det till Marina och rida Totte och Bella. Fullt upp asså!! Och sen ska jag nog rida Romario med^^

Men nu ska jag äta snart, Lisa lagar maten hahaha;)

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0