Somrarna är så jobbiga att sova på, fö...

Somrarna är så jobbiga att sova på, för det är så jäkla varmt på mitt rum. Fönstret går inte att öppna.__. Fast i och för sig borde man inte ha duntäcke nu, men jag kan inte sova utan sånt haha:-) Var nere i mjölkeviken en stund och badade innan jag och Clara åkte till stallet. Lilla badkrukan badade inte. Det började ju regna precis när jag kom hem förut. Nu på kvällen åt jag middag med Lisa och vi satt och pratade om allt möjligt. När vi pratade om resor kom vi fram till att vi måste resa någonstans tillsammans snart. Restresa eller vad som helst. I höst kanske. Helst Grekland, men gärna Italien eller Spanien:-) Jag blev så taggad på det att vi satte oss vid datorn och kollade restresor! En nice som vi såg var till Kreta. 2 300kr per person för flyg, boende och frukost, det är fan inte illa. Pool, nära till centrum och stranden. Helt underbart. Jag längtar tills vi åker någonstans<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0