Segla är livet! Har varit ute sen sju typ...

Segla är livet! Har varit ute sen sju typ, kunde inte sova så nu sitter jag på en ö och badar fötterna. Jag älskar skärgården. Jag älskar ren luft. Och jag älskar havet. Helt awesome<3 Även om man är ledig så är det svårt att ta det lugnt hemma, men när man åker iväg någonstans känns det som riktig semester. Softa loss. Har märkt att jag sover väldigt lite numera, sent i säng och upp tidigt. Inte så bra. Menmen haha då får man ju mer tid att göra annat:-) Tänk att man sover bort en tredjedel av sitt liv. Shit. Nu i helgen blir det bara mobilupdate, men det är kul att man kan göra så:D


Kommentarer
Postat av: Forsberg

Sova, det kan vi göra i graven. ;)

2010-07-17 @ 11:27:26
Postat av: Anonym

aa TYP så XD

2010-07-19 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0