Red 4 hästar igår, Linneas häst Mina, R...

Red 4 hästar igår, Linneas häst Mina, Romario, Shirley och så Jorieke. Trots det så var jag klar redan vid halv tio:-) Sen kom jag på något konstigt... Jag tycker faktiskt inte att godis är gott?? Det är ju bara massa kemikalier och tomma kalorier och om man äter en påse godis tänker man på hur man kan jämföra en påse godis med livet. Man tänker bara på nästa bit man kan stoppa i munnen, istället för att njuta av den man äter på. Idag har jag nog inga egentliga planer, förutom att rida såklart;-) Får väl ta och hitta på något. När jag cyklade från stallet igår kväll mötte jag en tjej på en moppe som vinkade. Det är bara det att när det är mörkt och någon svishar förbi med moppehjälm på är det väldigt svårt att se vem det är. Men då var säkert någon jag känner så jag vinka tillbaka haha:-) Senaste veckan har jag ätit huvudvärkstabletter nästan varenda dag, undrar varför jag får ont i huvudet? Kram<3


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Ok :DD

Jaa lätt!! Vi ska ju moppa till almö livs o köpa B&J's! ;) <3

2010-07-24 @ 22:55:53
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Du kan testa att dricka mer om du har ont i huvet så mke? :D

De kan va pga värmen :) <3

2010-07-24 @ 22:59:32
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0