Nu sitter jag på bussen hem till tjörn. ...

Nu sitter jag på bussen hem till tjörn. Först var jag på synkoll för moppekörkortet vid 10, det tog två minuter så sen dess har jag gått runt på marknaden och handlat och myst:D Jag satte klockan på 6 men inte fan gick jag upp då, jag vaknade igen vid 8 och fick stressa sönder och ta moppen istället för cykeln^^ Efter någon timme på marknaden kom Amanda och vi gick runt där och sen köpte vi glass<3 Nu blir det bad på tången Hihi. Idag har jag köpt en Michael Jackson tröja, en stor löst sittande t-shirt och en väska:-) Och ett par örhängen som var likadana som de jag tappade för ett tag sen. Hann inte äta frukost hemma idag såklart så jag åt hamburgare på sibylla medan jag väntade på amanda XD Men nu ska vi vara nyttiga och äta melon;-) Kram<3


Kommentarer
Postat av: Marsmallowmoln

Hahaha nyttiga? XD

Vi e såååå nyttiga (Y)

2010-07-06 @ 19:41:24
Postat av: Sofia

ohja XD

2010-07-07 @ 18:38:33
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0