Nu är jag i stallet och fixar lite inför...

Nu är jag i stallet och fixar lite inför morgondagen, Jorieke ska skos på Ale- kliniken. För hon är så jäkla besvärlig, dumma häst! Nej haha hon är go:-) Så himla skönt nu, lite annorlunda mot på dagen när det är så varmt att man inte pallar något. Det blev inget bad, för det räckte så bra med att bara sitta där nere vid vattnet och tänka och känna. Tro att man får reda på vad man verkligen vill, fast man egentligen inte fattar någonting. Och det kommer bara fler frågor. Och ingenting kan man göra för att besvara dem. Jag är nog en konstig människa, för jag älskar att vara ensam. Och jag hatar att vara ensam. Svårt att förstå kanske, jag vet inte. Har bestämt att jag ska sluta fundera så mycket nu, försöka ägna sommaren åt att leva livet istället, med kompisarna. För nu i en månad har jag nästan levt i celibat. Åtskild från dom bästa. Dom som brukar betyda allt, dom som jag går upp varje dag för. Kram<3


Kommentarer
Postat av: sofia

Celibat betyder att man inte har sex, inte att man inte träffar folk. Så du vet...

2010-07-22 @ 10:27:32
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/
Postat av: Sofia

klart att jag vet... men det var ett sätt att uttrycka sig

2010-07-23 @ 16:21:48
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0