Nu är jag ett steg närmare någorlunda l...

Nu är jag ett steg närmare någorlunda laglig körning XD Första teorilektionen på moppekursen avklarad! Trodde jag skulle vara helt ensam med massa 95or, men som tur var så var Linnea, Hampus och Cattiz där. I och för sig är dom också 95or, men trevligt med välkända ansikten. Jag köpte lite bikinidelar och så kollade jag på kläder men köpte inget- än;-) Imorn ska jag på synkoll för körkortet klockan 10, då går bussen 9.10... Just det, jag köpte två böcker med för presentkortet. Jag står lite inför ett val: ska jag sluta skriva så mycket om mitt tråkiga liv och göra detta till en hästblogg? Eller ska den vara som den är? Jag har inte ätit riktig mat på flera dagar:o Antingen inget eller någon jävla skräpmat a la chips eller godis. Fan asså. Jag måste göra något åt det här. Och det är inte det enda dumma jag gjort, inte ätit riktig mat alltså, jag har gjort något så dumt att jag inte talar om vad. Kram<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt skriva om ditt liv.. du brukar ju skriva om hästtävlingar och så ibland. Men hästbloggar är rätt trist för ingen bryr sej typ ^^

2010-07-06 @ 10:33:04
Postat av: Lisaa :)

Neeii, inte hästblogg!!!! Det finns det mer än gott om.. ;o

Fortsätt skriva som du gör, älskar det! ♥

2010-07-06 @ 21:06:23
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Karolina

tycker din blogg är superbra! :D

2010-07-06 @ 23:27:58
URL: http://karoolinaj.blogg.se/
Postat av: Sofia

aw tack:)<3

2010-07-07 @ 18:42:34
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0