Kände att jag var tvungen att bada så di...

Kände att jag var tvungen att bada så direkt när jag hoppa av bussen tog jag moppen och drog ner till mjölkeviken. Orkade inte ens fråga om någon ville hänga med, var bara tvungen att bada! Det är helt otroligt varmt... Ibland är det skönt att vara själv på stranden, bara helt kravlöst ligga och slappa. För man faktiskt inte orkar något annat. Men imorn ska jag nog dra iväg med någon kompis och bada om det är fint, annars ingen aning. Ska i vilket fall rida Linneas häst imorn, och såklart mina egna. Eftersom jag inte fått mitt körkortstillstånd än, och missar teorin på torsdag, så är jag inte färdig att göra provet förrän typ 20e augusti, när skolan börjar alltså. Surt. Men kjell sa att eftersom jag är såpass duktig på teorin kan jag göra körningarna innan sista teorin som blir 19e augusti. Men moppekursen har faktiskt varit väldigt rolig och lärorik, särskilt med gott folk som Linnea, Cattiz och Hampus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0