Jävla skit. Hur mycket otur kan man ha eg...

Jävla skit. Hur mycket otur kan man ha egentligen? Shirley som är så himla fin nu, hon gick in och stannade ut sig på 3e hindret. Jag fattade absolut ingenting. En stund senare upptäckte vi att hon hade tappat en sko någon gång under tiden jag ridit henne. På ett sätt var det så himla skönt att hitta en anledning, men ändå det är så onödigt! Nu har i alla fall våran supergulliga hovslagare varit och bankat på en sko. Vi åker till ale imorn med och ska i vilket fall hoppa La, går det bra i den så ska hon gå Msv B med. Det är ju nu det ska gå bra, allt är bara så surt. Okej jag gjorde inte världens bästa insats ridmässigt idag, men det var bra att hon inte hoppade mer av banan med en tappad sko. Hon är väldigt ömfotad så jag fattar inte hur hon kunde gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0