Jag vet jag vet, bad update nu men det är...

Jag vet jag vet, bad update nu men det är som det är. Eftermiddagen och kvällen tillbringades med världens bästa Moa. The way you make me feel is just awesome! Vi har verkligen gjort helt sjuka saker idag. Undrar vad folk trodde om oss egentligen? Hade varit ganska kul att höra faktiskt. Det var en del som tittade ganska mycket och konstigt i alla fall XD Vi har badat hur mycket som helst, både på almön och i hamnen i höviksnäs. Vi har käkat ben&jerrys, chokladklet och äpplen och tuggummi. Men det var när vi började dricka cider som det hela spårade ur så att säga XD Alltså cider som innehåller 0,7% alkohol. Vi fick en himla sockerkick. Ligger på rygg på en sten och gapskrattar och dricker ur en grön flaska. Jag börjar skratta med cider i munnen och får det i fel strupe och ramlar ner från stenen och typ spyr upp det;-) Shit asså folk måste trött vi var fulla. Vart är dagens ungdom på väg? Måndag kväll?XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0