Jag förstår mig inte på mig själv. Psy...

Jag förstår mig inte på mig själv. Psykiskt instabil eller något? Ena sekunden är livet värt att leva, allt är toppen, andra är allt totalt sänkt i botten. Så fort någon säger något negativt till mig börjar jag tvivla. Trots att jag vet att jag måste vara stark och tro på mig själv. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. Det spelar ingen roll vad som händer, en liten del av mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig. Även om du inte vill ha det är mitt hjärta ditt att krossa. Jag ska försöka att förtränga doften av ditt hår. Jag trodde att det var ett kort intresse som skulle gå över, och nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag är kär i en ängel, han ser rakt igenom mig. Låtarna just nu är Kär i en ängel och Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din med Håkan Hellström, Här kommer alla känslorna med Per Gessle.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kallas att vara tonåring har jag hört ^^ <3

2010-07-09 @ 17:36:49
Postat av: Sofia

det är värre än så...<3

2010-07-10 @ 00:55:28
URL: http://sofiatojjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0