Jag är nog lite konstig. Men det var väl...

Jag är nog lite konstig. Men det var väl ingen nyhet haha;-) Jag har någon sorts hatkärlek till mitt hår. Ena dagen vill jag bara klippa av skiten eller färga eller vad som helst, det spelar ingen roll. En annan dag älskar jag mitt hår. Färg, lockar, kvalité- allt! Det är nog därför jag har svårt för en förändring. Jag skulle säkert ångra mig. Och jag ångrar att jag inte gör något. Mitt hår speglar mitt självförtroende. Allra oftast har jag en hög hästsvans. Då är jag helt enkelt vanlig, eller hinner bara inget annat. Ibland har jag en hög knut på huvudet. Det är för att få undan håret och för att jag faktiskt inte bryr mig. Om jag har utsläppt hår kan du räkna med att träffa på en tjej vars tro på sig själv inte vet några gränser. Håret speglar din personlighet och berättar mycket om vem du är. Låt dit hår vara så som du är! Kram<3


Kommentarer
Postat av: KAROLINA

Tack så mycket!! det hoppas jag med <33

2010-07-30 @ 01:00:47
URL: http://karoolinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0